Salam maşın 2008 ci ilindi 2013 cü ilden bizdedi 13 ildi sürülb qulluğ olunub sadece imkan baresinde son 1-2 il baxilmayib xarici olkede oldugumuz üçün maşın difir karobka mator açilmayib usta görmeyib maşın ilk yiyesinde sag krelo deyişilib bizde olanda xeyr maşın 4 tekere + razval ehtiyacı var xadavoy 0 yigilib maşının qərərdahda Kod alınmalıdı mehkemede yasamal mehkemesinde 150 manat xerci var +texpasport müddeti bitib alan şexs qiymetden cixilacaq real insanlar narahat elesin boş insanlar narahat elemesin maşın lenkarandadı inşallah yaxşı qardaşa qismet olar yasamal mehkemede tanışı olan üçün 150 manat verilir Bele boş boş narahat olunmasin tecili satilir qiymet razilaşmaq olar 3-4 güne rusyaya gedirem deye